loading...
سایت هواداران امیرعلی نبویان
نازی محمودخانی بازدید : 141 جمعه 1393/01/08 نظرات (5)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ستاره در تاریخ 1393/02/06 و 16:17 دقیقه ارسال شده است

سلاااااااااااااااام غزل جوووووونم....خوبی خواهر..؟

ببخشید دیر میام .....ولی واقعا سرم شلوغه هر روز امتحان....من خییییییییییییییلی دوست دارم اینجا فعالیت داشته باشم ولی خوب هر دفعه وقت نشده فقط منتظرم تابستون بیاد اون وقت من همش اینجام....خوبه؟؟؟شکلک

هر روز امتحان داریم.......شکلک

و من قصدم هواداریه.....و مطمین باش تو این کار تنهات نمیذارمشکلک
پاسخ : سلاممممممممممم ستاره ی من.
قربون آبجی کوچیکم.دلم برات تنگ شده بودا!
من همیشه منتظرتم عزیزم.
ان شاا.. امتحاناتم خوب میدی.شک ندارم

این نظر توسط vahideh در تاریخ 1393/01/22 و 0:37 دقیقه ارسال شده است

سلام
حضور آقای امیر علی نبویان را بالاخره فرصت کردم !!!!! دیدم!!!
عالی بود. مثل همیشه که راوی خیلی خوبی از قصه ها بود اون زمان هم مهمان خوبی برای آقای کرمی بود.
از صداقتش لذت بردم!!!!شکلک
امیدوارم امسال هم شاهد حضور فعالش در رادیو هفت باشیم
لطفا از برنامه ایشون و آقای ضابطیان و صوفی در شبکه نسیم هم خبر بدهید
مرسی
پاسخ : سلام عزیزم.
خدا رو شکر... حتما خبر میدیم به وقت پخشش

این نظر توسط vahideh در تاریخ 1393/01/15 و 12:43 دقیقه ارسال شده است

سلام من این برنامه را ندیدم و حالا دانلود کردم گو مشدم و می بینم بعد نظر میدم.
مرسی از زحمتهای همه شما دوستانشکلک
پاسخ : سلام عزیزم
قربون تو

این نظر توسط ماه رز در تاریخ 1393/01/11 و 21:50 دقیقه ارسال شده است

سلام عسل بابا
شکلک
باتشکرشکلک
پاسخ : سلام عزیز مادر
خواهش میکنم

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1393/01/10 و 4:58 دقیقه ارسال شده است

ئه من همشو (هم اینو هم مسابقه رو ضبط کردم) ولی یه تیکه از اول مسابقه دیروز جا موند! باید بگردم اونو دان کنم! انقد اینا دیر و زود می پخشن! ولی امیرعلی خیلیییی خوشتیپ شده بود 3> شکلک** ^ــــ^
مرسی شکلک
پاسخ : خواهش میکنم عزیز


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 103
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 1,812
  • بازدید کلی : 51,042