loading...
سایت هواداران امیرعلی نبویان

مزه

نازی محمودخانی بازدید : 152 یکشنبه 1393/02/21 نظرات (17)

امیرعلی

 

«ﻣﺰﻩ» ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‌ﯼ ﺗﻮﻟﯿﺪﯼ ﺷﺒﮑﻪ ﻧﺴﯿﻢ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭﺧﺼﻮﺹ ﻣﺰﻩ‌ﻫﺎﯼ ﻏﺬﺍﻫﺎﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺍﺳﺖ. ﺍﯾﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺩﺭ ﺟﻬﺖ ﺭﻭﯾﮑﺮﺩ ﺍﺻﻼ‌ﺡ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺧﻮﺭﺍﮎ ﺑﻪ ﺗﻬﯿﻪ‌ﮐﻨﻨﺪﮔﯽ ﻣﻨﺼﻮﺭ ﺿﺎﺑﻄﯿﺎﻥ ﺗﻬﯿﻪ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ سه شب در هفته ﺑﻪ ﻣﺪﺕ 15 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﭘﺨﺶ ﻣﯽ‌ﺷﻮﺩ.

قسمت اول : شنبه شب
ساعت : 21:45
شبکه : نسیم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط maryam sadat hosseini در تاریخ 1393/03/20 و 18:40 دقیقه ارسال شده است

lotfan ghesmate 3 -4 maze ro baraye download bezarid, mamnoon
پاسخ : متاسفانه ضبط نکردیم مریم سادات عزیز.
شرمنده

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1393/03/04 و 13:22 دقیقه ارسال شده است

همچنین ممنونم غزل جان من هم خیلی خوشحالم که یک دوست خوب و فعال مثل شما پیدا کردم .
پاسخ : فدای تو.
عزیزی

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1393/03/04 و 11:12 دقیقه ارسال شده است

سلام خیلی ممنون از راهنمایی تان خیلی علاقه مندم که فعال باشم حتما هم تلاش می کنم براش . شرمنده تان اگر خیلی به روز نیستم آخه من خیلی نمیتونم خبر های جدید از ایشون پیدا کنم ولی هر چی باشه به دوستای خوبم مثل شما می گم . ممنونم که این قدر با حوصله جواب کامنت ها را میدید . راستی من هنوز اسم شما را متأسفانه نمیدونم .
پاسخ : قربون شما عزیزم.
شما فعال هستی اما چون زحمت میکشی و خبری رو پیدا میکنی میگم به اسم خودت ثبتش کنی بهتره عزبز.
کار کردن با انجمن خیلی ساده اس شک ندارم زود یاد می گیری از اشتباه کردن نترس امتحان کن موفق میشی.
فدای تو .من اسمم پایین پست ها هست غزل حمیدی داخل انجمن هم با اسم admin هستم بین اعضا.
از دوستی با شما هم خیلی خوشحالم

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1393/03/03 و 22:10 دقیقه ارسال شده است

سلام برای دوستای خوبم که ندیدن قسمت دوم مزه را یک خبر خوب دارم گرچه شاید خودشان تا حالا دیده باشن لینک دانلود کامل این قسمت در این سایت هست !
eirib.ir/lastnews/71545-مزه-غذای-ایرانی.html
پاسخ : سلام به روی ماهت
خیلی لطف کردی نرگس جان.اما چرا این خبر رو به اسم خودت تو انجمن ثبت نمی کنی؟
نحوه ی تاپیک گذاشتن رو الان بهت یاد میدم تا توی انجمن فعال باشی عزیزم.
ببین با همون رمز و کاربری که عضو شدی از قسمت بالای سایت که نوشته شده انجمن واردش میشی و نگاه میکنی خبرت مربوط به کدوم بخش از انجمن هستش.
خبرت مربوط به قسمت دانلود ها هستش. بخش دانلود برنامه های تلویزیونی.روی این بخش کلیک کن و وارد این بخش شو.گوشه سمت راست تقریبا بالای آخرین ارسال این بخش یه مستطیل کوچولویی هست که روش نوشته مبحث تازه.روش کلیک کنی یه صفحه برات باز میشه خبرت رو داخلش قرار بده و روی ارسال کلیک کن.همین.به این شکل خبر به اسم خودت توی انجمن ثبت میشه و به صفحه اصلی وارد میشه.امتحان کن اگر مشکلی بود بپرس عزیزم

این نظر توسط zeynab در تاریخ 1393/03/03 و 20:31 دقیقه ارسال شده است

سلام وبتون خیلی زیباست خوشحال میشم به من سر بزنید واگه مایل باشید تبادل لینک کنیم
پاسخ : سلام عزیزم.
قربون شما.لطف داری. من خیلی دلم میخواد اینکار بشه اما آدرس سایت با سیستم بلاگفا سازگاری نداره و در وب شما ثبت نمیشه.. ساست هم قسمت لینک نداره زینب جان.ما فقط می تونیم بهمدیگه سر بزنیم عزیزم.
شما چرا عضو نشدی عزیزم؟ اگر مایل بودی بیشتر باهم آشنا بشیم قربونت برم.

این نظر توسط ماه رز در تاریخ 1393/02/31 و 7:36 دقیقه ارسال شده است

سلام
پس این بی صدا بودن دستگاه جهانیهشکلک
یادت میاد آخرین قسمت قصه های امیرعلی چه بلایی سرمون اومد؟شکلک


این دوستی که با نام ... zizi کامنت گذاشتن چی می فرمایند؟
دوست محترم یه نگاه بنداز شاید اشتباهی اومدی!
شما مثه اینکه زیادی وقتتو گذاشتی رو سایت ما! آمار همه چی رو داری.
ولی می بینی که اینجا هیچکس شما و وبتو نمیشناسه.
سرت تو کار خودت باشه.

باتشکرشکلک
پاسخ : سلام ماه رز جان
بله نمیدونم چرا از دیجیتال که ضبط میشه بی صدا میشه!
اما شاید بتونیم یه کاری کنیم
باز خبر میدم اگه مشکل حل بشه

واقعا نمیدونم چی میشه گفت ...


این نظر توسط behnoosh در تاریخ 1393/02/30 و 17:24 دقیقه ارسال شده است

سلام به مدیر عزیز..یه خواهشی داشتم ازتون میشه اون قسمت سنجاق که اقای نبویان بودنو برای دانلود بزارید؟؟؟ممنون میشم
پاسخ : سلام عزیز دل
راستش ندارم تو آرشیوم متاسفانه..
خیلی شرمنده ات شدم.اما قسمتایی از برنامه زنده رود فکر میکنم داخل انجمن باشه.
به قسمت دانلود ها مراجعه کن داخل انجمن

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1393/02/29 و 21:54 دقیقه ارسال شده است

غزل جان گفتم به شما هم اطلاع بدم متأسفانه ساعت 9 ونیم امشب درم داشتن کانال ها را عوض می کردن دیدیم داره مزه را میده حالا اگر تونستید اطلاع رسانی کنید دوستان فردا ببینن .
پاسخ : بله عزیزم شبکه تازه تاسیسه بی برنامگی توش زیاده.
منم از نیمه برنامه رو دیدم متاسفانه.اونم شانسی!
اما شبکه روز بعد هر سه ساعت یک بار برنامه های شب قبل رو تکرار میکنه
هر کی ندیده حواسش باشه بتونه ببینه.
ممنونم که بهم خبر دادی عزیزم

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1393/02/29 و 18:20 دقیقه ارسال شده است

ممنونم ازتون !
پاسخ : خواهش میکنم عزیز

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1393/02/29 و 13:58 دقیقه ارسال شده است

من چه جوری میتونیم تو کارگاه های داستان نویسی ایشون شرکت کنم اصن توی تهران برگزار میشه ؟ میشه راهنمایی ام کنید چون اون طور که از کامنت ها فهمیدم شما با آقای نبویان در ارتباط هستید پس میتونید بپرسید .
پاسخ : عزیزم چند روز پیش که از ایشون سوال شد گفتن ان شاا.. بعد از جام جهانی کلاس میذارن.
بله ایشون تو تهرانم کلاس داشتن چند بار.بازم میذارن.
هر وقت خودشون زمان و مکان دقیق تر گفتن خبر میدم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 103
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 1,826
  • بازدید کلی : 51,056