loading...
سایت هواداران امیرعلی نبویان
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بهار در تاریخ 1392/10/15 و 11:52 دقیقه ارسال شده است

ببین غزلم یه چیز میگم بین خودمون بمونه این مهسارو میبینی 100% بسته اموزشی بالابالا خریده البته به زبان شیرین کره ای که اینقد خوب کره ای میحرفه &حالا سوال اینجاس کره ای ها به بالابالا چی میگن دقیقا؟؟ بله پشت همین تریبون از استاد مهسا دعوت میکنم که بیان وما رو راهنمایی کنن؟؟شکلکشکلکاغا من زبون فارسی هم بلد نیستم... مهسا جون (چنجا) رو خوب اومدی.خخخخ یاد چنجه افتادمشکلک خیلی مخلصیم استادشکلکشکلکشکلک
پاسخ : باشه سعی میکنم بین خودمون بمونه مهندس بهار!
مهسا طفلی رفت امتحاناش شروع شد ایشاا.. بهمن ماه میاد.براش دعا کن .برای استاد زبان های زنده ی دنیا..

شما رای میدی مهندس بهار؟؟؟؟
اگه جی میل نداری برات بسازم بفرستم.عجله کن عاقا!

این نظر توسط بهار در تاریخ 1392/10/01 و 15:44 دقیقه ارسال شده است

بلا نگیری -تیکه کلامته؟؟شکلک اخ چقد خوبه یه استاد داشته باشی الکی الکی بهت نمره بده..وااااااای خیلی حال کردم وقتی بهم گفت خانوم مهندس پاشو شما نمیخاد امتحان بدی من شما رو قبول دارم نمره کاملو بهت دادم..من موندم چرا از من خوشش میاد؟؟ خیلی اذیتش میکنم!ولی اون؟؟شکلک اغا بزن به افتخارششکلکشکلک
پاسخ : مگه دست من به تو نرسه بهاری..
هوادارای امیرعلی نبویان مثل خودش طناز هستن.بهم ثابت شده..

این نظر توسط بهار در تاریخ 1392/10/01 و 14:25 دقیقه ارسال شده است

ببین مهسا این امیرعلی همه چی میخوره بعد میگه باتمام احترامی که به دستگاه گوارشم قائلم.. مثلا همین بادمجونه&یا هندونه سفید& یا خوردن پاستیل با ماست موسیر (مجعون شخصی خودشون اختراع کردن)شکلکزیادی جالبه... من اگه جای اقای اردکانی بودم واسه نوشدارو هم به جای هندونه بخت بادمجون بخت رو میزاشتم ببینم تلخه یا شیرینشکلکشکلکبنظر تو بازم امیرعلی با ذوق وشوق اون بادمجونو گاز میزد؟؟؟شکلکشکلکشکلک
پاسخ : من یعنی ترکیدم از خنده...

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1392/09/30 و 2:29 دقیقه ارسال شده است

سلام شکلک
نمکی از خودتونهشکلک
آره رسید. چینجا؟! (به کره ای یعنی جدا؟) باشه دوباره می فرستمش!!!! تو اسپمات نرفته؟
پاسخ : سلام مهسا جان
قربونت.آره رسید خوندم و جواب دادم

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1392/09/29 و 2:36 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان گرام شکلک
اون هرچی باشه لااقل هندونه است؛ این بادمجونو سرخ شده و پخته شم نمیشه خورد (البته احتمالا مشکل از ماست که نمی تونیم بخوریم وگرنه بقیه که مثل نقل :| می خورنش :| ) چه برسه به خامش...
پاسخ : سلام مهسا جون.
شما دو تا نمک اینجا هستید.
راستی ایمیل من رسید بهت؟
اگه رسیده که جوابی به من نرسیده عزیز!

این نظر توسط بهار در تاریخ 1392/09/27 و 11:14 دقیقه ارسال شده است

سلام غزل جان..مچکرمشکلک مهسا جان چجوری نداره دلبندم...این بادمجونه ازاون هندوانه سفیدی که توی سریال نوشدارو خورد بهتر نبود ایا؟؟؟شکلکشکلک
پاسخ : سلام عزیز دل
بلا نگیرید شما دو نفر.آره منم یاد اون هندونه افتادم!

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1392/09/24 و 3:23 دقیقه ارسال شده است

های شکلک
دیشب جوگیر شدم یادم رفت برا این فیلم تشکر کنم، خیلی ممنون شکلک
اه چه جوری اون بادمجونو خورد؟ فک کنم بعدش رفته wc!شکلک
پاسخ : سلام قربونت برم
خواهش میکنم عزیزم.
بلا نگیری شیطون

این نظر توسط ماه رز در تاریخ 1392/09/22 و 18:11 دقیقه ارسال شده است

ممنونم غزل جان.شکلک
پاسخ : قربون شما


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 103
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 1,866
  • بازدید کلی : 51,096