loading...
سایت هواداران امیرعلی نبویان
نازی محمودخانی بازدید : 457 سه شنبه 1392/08/07 نظرات (46)

 امیر علی نبویان

"هو"
سلام ...
پست آغازین این سایت مثل یک دعوتنامه است برای تک تک دوستداران سبک و هنر هنرمند گرامی " امیرعلی نبویان " .
امیدواریم با عضویت خودتون باعث دلگرمی ما باشید.
این سایت نه در جهت شهرت و سر و صداهای بی مورد بلکه در جهت محبوبیت بیش از پیش این هنرمند عزیز هست.از همگی خواهشمندیم جهت عضویت اول قوانین سایت رو در ادامه مطالعه کنید.
به امید به وجود آمدن یک مکان بی حاشیه و مفید و درخور شان این هنرمند عزیز..
برقرار باشید...

یاعلی...


پی نوشت 1 :  دوستان  عزیز , آقای نبویان در جریان تاسیس این سایت هستند . اما نه این سایت و  نه هیچ سایت  و وبلاگ دیگه ای  مستقیما زیر نظر ایشون اداره نمیشن

پی نوشت 2:  هر چند وقت یک گزارش از کارهایی که در سایت انجام دادیم به شخص ایشون تقدیم می کنیم

پی نوشت 3: نحوه عضویت در سایت با یک کامنت در همین پست توضیح دادیم اما باز اگر مشکلی بود پاسخگو هستیم

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط alireza در تاریخ 1393/07/23 و 23:25 دقیقه ارسال شده است

چقدر عدد در و ورم رو گرفته از همان اول حالا و احتمالا تا آخر.پدر و مادرت رو چندتا دوست داری؟کلاس چندمی؟معدلت چند شد؟نتیجه ی مسابقه چندچند شد؟رتبه ی کنکورت چند شد؟شماره ی تلفنت چنده؟چند تا سکه مهر کردی؟آپارتمانش چند متریه؟پلاکش چنده؟چند کیلو اضافه وزن دارم؟مگه چند سال زنده ام؟آقا این ها چند اون ها چند؟اصلا همه ی آرزو هام چند؟ساعت چنده؟کله پاچه چند کیلو ژول کالری داره؟نرخ تورم چند درصده؟حواست باشه سرعتت چنده؟قطعه ی چنده بهشت زهراست؟راستی چند دقیقه است هی دارم چند و چند میکنم؟ریاضی آنقدر جای در زندگی من اشغال کرده که حتی خودش هم آنقدر توقعش را نداشت

این نظر توسط alireza در تاریخ 1393/07/23 و 23:24 دقیقه ارسال شده است

چقدر عدد در و ورم رو گرفته از همان اول حالا و احتمالا تا آخر.پدر و مادرت رو چندتا دوست داری؟کلاس چندمی؟معدلت چند شد؟نتیجه ی مسابقه چندچند شد؟رتبه ی کنکورت چند شد؟شماره ی تلفنت چنده؟چند تا سکه مهر کردی؟آپارتمانش چند متریه؟پلاکش چنده؟چند کیلو اضافه وزن دارم؟مگه چند سال زنده ام؟آقا این ها چند اون ها چند؟اصلا همه ی آرزو هام چند؟ساعت چنده؟کله پاچه چند کیلو ژول کالری داره؟نرخ تورم چند درصده؟حواست باشه سرعتت چنده؟قطعه ی چنده بهشت زهراست؟راستی چند دقیقه است هی دارم چند و چند میکنم؟ریاضی آنقدر جای در زندگی من اشغال کرده که حتی خودش هم آنقدر توقعش را نداشت

این نظر توسط alireza در تاریخ 1393/07/23 و 23:24 دقیقه ارسال شده است

چقدر عدد در و ورم رو گرفته از همان اول حالا و احتمالا تا آخر.پدر و مادرت رو چندتا دوست داری؟کلاس چندمی؟معدلت چند شد؟نتیجه ی مسابقه چندچند شد؟رتبه ی کنکورت چند شد؟شماره ی تلفنت چنده؟چند تا سکه مهر کردی؟آپارتمانش چند متریه؟پلاکش چنده؟چند کیلو اضافه وزن دارم؟مگه چند سال زنده ام؟آقا این ها چند اون ها چند؟اصلا همه ی آرزو هام چند؟ساعت چنده؟کله پاچه چند کیلو ژول کالری داره؟نرخ تورم چند درصده؟حواست باشه سرعتت چنده؟قطعه ی چنده بهشت زهراست؟راستی چند دقیقه است هی دارم چند و چند میکنم؟ریاضی آنقدر جای در زندگی من اشغال کرده که حتی خودش هم آنقدر توقعش را نداشت

این نظر توسط Voldemort در تاریخ 1393/07/18 و 1:26 دقیقه ارسال شده است

سلام

وب خوبی داری خوشحال ميشم به سايتم ما هم سربزنی عضو شی فيس کمپ www.facecamp.ir

راستی وب تو با افتخارلينک کردم خوشحال ميشم فيس کمپ باعنوان شبکه اجتماعی فيس کمپ لينک کنی

www.facecamp.ir راستی ادرس وبتو ميتونی بزاری تو امضا پست بهترين مکان تبليغ برای وبت اينم لينک دعوت نامه شخصی من از اين طريق عضو شو

http://facecamp.ir/signup/invited:7e509901ba60008bbad3362e12739732 فيسبوک ايرونی

چت روم ايرنی کمپ چت www.campchat.ir

ثبت در وزارت ارشاد
حتما سر بزن پشيمون نميشی .

این نظر توسط yalda در تاریخ 1393/06/31 و 16:43 دقیقه ارسال شده است

سلااااااامممم نازی جونم خوبی آبجی؟؟
عضوشدم کافیه تاییدم کنید تابتونم بیام توشکلک
نازی عشقم وغزل جووونم بهتون تبریک میگم بابت سایت فوق العااااااادتون....
پاسخ : نازی محمودخانی:
سلام یلدای عزیزم
ممنون
تایید شد عضویتت عزیزمشکلک

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/05/29 و 22:48 دقیقه ارسال شده است

سلام با تبادل لینک موافقی؟

این نظر توسط شهرزاد رحیم نژاد در تاریخ 1393/03/23 و 14:44 دقیقه ارسال شده است

امیر علی نبویان مهمان روزهای دوست داشتنی رادیو جوان
ساعت 21 الی 22
برای دیدن تصاویر این برنامه به سایت روزهای دوست داشتنی مراجعه کنید
rooz.radiojavan.ir
پاسخ : وای ممنونم شهرزاد جان.منو شناختی عزیزم؟
شما که خودت از عوامل برنامه ای عزیز
باخبر بودم از طریق بچه های رادیو.
ممنونم.سایت فرزادم سر بزن مثل قدیم ندیما

این نظر توسط آدمک در تاریخ 1393/01/10 و 17:19 دقیقه ارسال شده است

سلام غزل جان
من هم از طرفداران سبک داستان نویسی امیرعلی هستم
ممنون از مطالبی که تو وبت میذاری... من همیشه وبتو دنبال میکنم
با افتخار لینک شدیشکلک
پاسخ : سلام عزیز دلم.
خیلی خوش اومدی.
خواهش میکنم حتما عضو هم بشو تا بتونی وارد انجمن بشی.
اما سیستم این سایتا با سیستم بلاگفا و پرشین بلاگ و میهن بلاگ سازگاری نداره و امکان اینکه لینک بشه نیست.امتحان کن متوجه میشی عزیزم.

این نظر توسط نازی در تاریخ 1392/12/07 و 19:23 دقیقه ارسال شده است

سلام غزل جونم خوبی؟؟شکلک
وای ک چقد دلم برات تنگیده بودشکلکشکلکشکلک
این چن وقت ک من نبودم چقد عضو جدید اضافه شدهشکلکشکلک
خیلی خوشحالم بهت خسته نباشید میگم عزیزمشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلامممممم نازی من
چطوری قربونت برم؟ دل منم برات تنگ شده بود عزیزم.
آره عزیز بچه ها دارن میان یواش یواش عضو میشن
ممنونم فدات شم

این نظر توسط بهار در تاریخ 1392/12/04 و 20:27 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستای خوبم... این لینک وب طرفداران البرز نبویان( برادر امیرعلی) هستش... دوست داشتید یه سربزنید عکسای خوبی گذاشته= http//alborz-nabavian.blogfa.com/
پاسخ : سلام عزیز
ممنون که گفتی.من در جریانش بودم.دوستای دیگه ام سر بزنن.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 103
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 1,827
  • بازدید کلی : 51,057