loading...
سایت هواداران امیرعلی نبویان
نازی محمودخانی بازدید : 203 جمعه 1393/03/09 نظرات (1)

سلام به دوستان عزیزم..
  دیروزبعد از ظهر که داشتم در اینستاگرام چرخی میزدم به پیج البرز نبویان عزیز که مثل همیشه بهش سر میزنم رسیدم و خیلی برام جالب بود که در قسمت کامنت ها یک نفر لینک یک مصاحبه از امیرعلی نبویان عزیز رو گذاشته من هم خوندم و گفتم برای شما هم بذارم.
فکر میکنم ادامه داشته باشه..
شک ندارم شما هم مثل من خوشتون خواهد اومد..

همین جا از اون شخصی که لینک رو گذاشته بود در پیج البرز نبویان عزیز تشکر میکنم.

 

 

 

    

        برای خواندن مصاحبه کلیک کنید

 

 http://snn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=4&Id=319861&Sgr=112

 

 


 

منبع :  پیج البرز نبویان عزیز در اینستاگرام


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ماه رز در تاریخ 1393/03/09 و 20:48 دقیقه ارسال شده است

سلام
مرسیشکلک
پاسخ : سلام ماه رز جان
خواهش میکنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 103
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 118
  • بازدید سال : 1,864
  • بازدید کلی : 51,094