loading...
سایت هواداران امیرعلی نبویان
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بهار در تاریخ 1393/05/19 و 17:39 دقیقه ارسال شده است

سلاااااااام غزل جونم.خوبی دوست جونممممم!! دلم برات یه ذره شده.شکلکشکلکشکلک قسمت دهم مزه هم با موضوع کشک به پایان رسید گویا آخرین قسمت برنامه مزه بود متاسفانهشکلک امیرعلی و کشک بادمجون خوردنش هم دیدنی بود!! خخخخ واما دوستان امشب هم رادیو7 رو حتما ببینید با اجرای آقای نبویان ویا یه موضوع ورزشی فوتبالی واسه فوتبال دوستاشکلکمن خاکر بر سر قرنیه چشاتمشکلکشکلک
پاسخ : سلام بهاری.چطوری عزیزم؟ منم همینطور خیلی دلم تنگ شده بود قربونت برم.
آره قسمت کشک بادمجون خیلی بامزه بود.
قربونت برم عزیز.لطف کردی سر زدی.یه راه تماس برای من بذار.ممنون

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1393/04/11 و 14:44 دقیقه ارسال شده است

ممنون غزل جان نماز و روزه ی شما هم قبول باشه . حتما اگر لایق باشم . محتاجم به دعا .
پاسخ : قربون تو.صد در صد لایقی عزیزم

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1393/04/10 و 19:12 دقیقه ارسال شده است

یک خبر خوب ..................................
امیدوارم ندیده باشید خودتان که من اولین نفری بشم که این خبر خوب را میدم همه ی قسمت های مزه به طور کامل در آرشیو شبکه نسیم برای دانلود قرار گرفته ! شکلک
پاسخ : ممنونم نرگس جان.خیلی لطف کردی که گفتی.دقیقا اولین نفر بودی.
روزه و نمازت قبول
برای منم دعا کن ...

این نظر توسط آترین در تاریخ 1393/04/04 و 21:20 دقیقه ارسال شده است

سلام غزل جون من اومدم کاری باری؟
پاسخ : سلام عزیزم.
خوش اومدی.میگم یه چند روز دیگه.تو و نازی و یه چند تا دیگه از بچه ها رو کار دارم

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1393/03/30 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

این آدرس فایل تیزر مزه است دوست داشتید ببینید .
http://s5.picofile.com/file/8127203842/e4994cd13021f22f2d3073d4e606eb011264979.mp4.html
پاسخ : خیلی خیلی ممنونم ازت.
لطف کردی

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1393/03/30 و 23:31 دقیقه ارسال شده است

سلام غزل جان به به به مبارک باشه قالب جدید بالاخره میخوام اولین کارم را توی تالار گفتمان انجام بدم یک اتفاقی را تعریف کنم . من در به در دنبال قسمت پنجم مزه هستم آبگوشت را میگم تو را خدا میشه بهت آدرس ایمیل بدم برام بفرستی ؟ من قسمت ماهی را کامل دارم سعی میکنم تا فردا آپلودش کنم اگه موفق شدم حتما خبرت میکنم .
پاسخ : سلام نرگس جان.ممنونم عزیزم.
خیلی وقت بود قول عوض کردن قالب رو داده بودم.
چقدر خوب.بیا تعریف کن حتما.
باور کن من حتی یک قسمت هم از مزه رو نتونستم ضبط کنم وگرنه حتما بهت میدادم.
شرمنده ام

این نظر توسط آترین در تاریخ 1393/03/30 و 17:56 دقیقه ارسال شده است

سلام غزل جون گفتی باهام کار داشتی وآنلاین باشم ولی ما فردا میریم مسافرت واینترنتم ندار اونجا
ببخشید
ولی وقتی اومدم درخدمت هستم مخلصیمشکلک
پاسخ : سلام عزیزم.بسلامتی ایشاا.. بری برگردی
برو بیا باهم صحبت می کنیم
خوش بگذره بهت

این نظر توسط behnoosh در تاریخ 1393/03/20 و 18:21 دقیقه ارسال شده است

سلام،چرا دیگه مزه رو برای دانلود نزاشتین؟؟من هر روز سر میزنم ولی خبری نیست!!!!!!خواهش میکنم حتما بزارید....ممنون
پاسخ : سلام بهنوش جان
عزیزم برای ضبط کردن برنامه به مشکل بر خوردیم و نشده تا الان ضبط کنیم.
شرمنده همه هستم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 103
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 1,799
  • بازدید کلی : 51,029