loading...
سایت هواداران امیرعلی نبویان
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهسا در تاریخ 1392/09/23 و 5:33 دقیقه ارسال شده است

شکلک
امیدوارم موفق باشی و حتما همینطورم میشه شکلک
منم هست آقا! هرکاری که از دستم بربیاد انجام می دم شکلک
پاسخ : من همیشه رو معرفت تو و بهار حساب میکنم و خواهم کرد عزیزم.شکی نیست

این نظر توسط بهار در تاریخ 1392/09/19 و 17:01 دقیقه ارسال شده است

اغا این کلیپ معرفی سایتت اشک منو در اورد ...باور کن غزل تا تموم شد حواصم به خودم اومد چه بغضی کردم باهاششکلکشکلک ولی خوب بود... .و اما هستیم ... واما هستیم شکلکشکلک
پاسخ : الهی عزیزم توام که مثل من دل نازکی!
باشیم تا هست ...

این نظر توسط maryam sadat hosseini در تاریخ 1392/09/18 و 15:03 دقیقه ارسال شده است

vase shoroo khoob bud,faghat man fek mikardam in hamoon siti hast k amirali gholesho dade bud...,
faghat ye chizi mashalla inghadr az cheshmaye amirali sheytanato ina mibare, yeki az un jomleharo ba taajob khoondamشکلکشکلک
پاسخ : کدوم جمله رو با تعجب خوندی عزیز؟

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1392/09/17 و 3:53 دقیقه ارسال شده است

فقط می تونم بگم معنای حقیقی یه طرفدار واقعی!
خیلی خوب بود شکلک)) جدی می گم...
نمی دونم چقدر خود آدما رو اطرافیانشون یا طرفداراشون تاثیر دارن ولی فک کنم به خاطر خوبی و دل پاک و صاف و ساده ی خود امیرعلیه که اینهمه آدم با مرام و مهربون و حامی و ... هوادارشن! از اون بچه هایی که اولا براش وب زدن بگیر تا فاطمه و مطهره و بعدم مهسا-1 و بهار و بچه های دیگه....... تااااا بیاد برسه به خود تو شکلک (و امیدوارم این داستان همچنان ادامه داشته باشه ...) خیلی خوشحالم می بینم اینهمه آدم دوس داشتنی و خوب دور و ورشن و هواشو دارن شکلک آدم خیالش راحته که با وجود اونا مشکلی برا امیرعلی پیش نمیاد! شکلک
ایشالا دامنه این دورهمیه همچنان گسترده تر شه و اونقدر وسعت پیدا کنه تا هرکی خواست غیرمنصفانه و از روی غرض و مرض از امیرعلی بد بگه رسوا شه (در واقع رسواش کنیم!) شکلک)))
پاسخ : عزیزمی خیلی لطف داری.
خودت خوبی که همه رو خوب می بینی عزیزم.
من هنوز کارم رو شروع نکردم و سایت قراره یه سری تغییرات اساسی داشته باشه و الان فقط در حال عضو گیری هستش.برام دعا کن مهسا جان.
من برنامه های زیادی دارم که در جهت نشر هنر امیرعلی نبویان هستش.به نظر من ایشون ابداع کننده ی سبک جدیدی تو نویسندگی هستش و این هنوز به طور صحیح برای کسی معلوم نشده و احتیاج به تبلیغ گسترده داره.از نظر من خیلی غریب مونده تا الان.نباید اوضاع اینطور بمونه.
خیلی دعا کن که باهمدیگه موفق بشیم.

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1392/09/17 و 3:34 دقیقه ارسال شده است

حتما!!! گذاشتم دان شه. من که لایق نیستم ولی چشم حتما نظرمو می گم شکلک
پاسخ : قربون تو عزیزم.اختیار داری.چشمت بی بلا.

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1392/09/16 و 4:18 دقیقه ارسال شده است

غزل جون این فیلمی که گذاشتی چیه؟ میشه لطفا یکم توضیح بدی؟ ممنون عزیزم شکلک
پاسخ : بله حتما
این یه کلیپه برای معرفی سایت.
البته ساده ترین کار ماست و حدود 45 دیقه صرف ساختش کردیم به خاطر کمبود وقت.و من متنش رو توی 5 دیقه نوشتم و در عرض 45 دیقه هم مرجان ساختش.اگه وقت بیشتری صرفش می کردیم بهتر میشد.
ازت میخوام ببینیش و نظرت رو بهم بگی.
هم شما هم بهار جان

این نظر توسط وبلاگ نیما رئیسی در تاریخ 1392/09/09 و 16:22 دقیقه ارسال شده است

سایتت عالیه.عضوشدم.
پاسخ : قربون تو دوست جدید و عزیزم
لطف داری


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 103
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 318
  • بازدید سال : 2,064
  • بازدید کلی : 51,294