loading...
سایت هواداران امیرعلی نبویان
نازی محمودخانی بازدید : 128 دوشنبه 1392/10/23 نظرات (6)

امیرعلی نبویان

امیرعلی نبویان روزهای پنج شنبه و جمعه گذشته به شهر شیراز رفت و در غرفه "نقش و نگار" ناشر مجموعه کتاب های قصه های امیرعلی حضور بهم رساند.
برای دیدن عکس ها به داخل انجمن مراجعه کنید.

 


منبع عکس و خبر: فیس بوک

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضوان در تاریخ 1392/12/08 و 12:44 دقیقه ارسال شده است

سلام گلم آفرین خوشم اومد از سایتت
پاسخ : سلام قربونت برم.
فدات شم.خیلی خیلی خوش اومدی.
خوشحالم که راضی هستی.
زود زود بیا

این نظر توسط بهار در تاریخ 1392/11/06 و 15:01 دقیقه ارسال شده است

مچکرم عزیزم.خدا پدربزرگ-مادربزرگای شما هم بیامرزهشکلکشکلک شادی روحشون صلوات/ بابت دانلود قصه 2بهمن مرسی ولی دانلود نمیشه؟؟ هرکاری کردم نشدشکلک
پاسخ : ممنونم.
راستی؟ حتما چکش میکنم

این نظر توسط بهار در تاریخ 1392/11/03 و 17:54 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستای خوبم غزل ومهسای عزیزم..خوبید؟؟ راستش علت نبودنم تو این چن وقته از دست دادن مادر بزرگ مهربونم بود خانم مریم سادات نبویان..مادربزرگی که با قصه هاش خوابیدم بانوازش دستای مهربونش بیدارشدم..شوک بدی بود!!چن وقته اصلا حال خوبی ندارم.. خاطره های زیادی باهاش دارم ک دل خوشیم به همینه!! روحش شاد... دلم واسه شما هم حسابی تنگ شده بود..دوستتون دارم ب اندازه قدمت ایرانشکلک
پاسخ : سلام عزیز دلم.ممنونم.الهی بمیرم خدا بیامرزه.من نه پدربزرگ برام مونده نه مادربزرگ.می فهممت عزیزم.
روحش شاد که جای همه ی مادرا بهشته.شک نکن.
مواظب خودت باش .بهت تسلیت میگم

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1392/11/03 و 1:54 دقیقه ارسال شده است

چه جوری درخواست بدیم؟!
ئه توام سرما خوردی؟ شکلک منم شکلک(( هنوز آثارش باقیه... یعنی نمی دونم امتحانای آخرمو چه جوری خوندم و دادم! فاجعه کامل بود! ایشالا زود خوب شی شکلک
قربونت شکلک همون که تو جواب بهار گفتی بس بود شکلک مرسیشکلک
آره جاش خالیهشکلک
پاسخ : فکر می کنم باید با نشر نقش و نگار تماس بگذرید ازشون سوال کنید.ازشون بخواین تو گیلان هم بیان.
آره من از اول پاییز دیگه ویروسی نمونده بهم حمله نکرده باشه!
قربونت برم.ان شا ا.. هزار ساله بشی.

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1392/11/02 و 4:06 دقیقه ارسال شده است

سلام غزل جون شکلک*** خوبی خانومی؟ شکلک
ای بابا! این نقش و نگار نمی شد تو نمایشگاه گیلانم غرفه داشته باشه؟ شکلک شاید امیرو می دیدم شکلک(((
پاسخ : سلام به دانشجوی عزیزم
جات خالی نباشه بد سرمایی خوردم..
تولدتم که چند روز پیش بود و نبودی بهت تبریک میگم عزیزم.جای مهندس بهار خالی..
ایشاا.. غرفه بذارن.شما باید درخواست بدین براتون بذارن

این نظر توسط نازی در تاریخ 1392/10/24 و 19:45 دقیقه ارسال شده است

سلام غزل عزیزم.خوبی؟
عکسا عالی بودن
بابت دانلود قصه ها هم ممنون واقعاشکلکشکلک
پاسخ : سلام نازی جان.
قربون تو عزیزم.
ان شا ا.. از این هفته میذاریم دانلود ها رو تا هرکی نتونست ببینه دانلود کنه.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 103
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 125
  • بازدید سال : 1,871
  • بازدید کلی : 51,101