loading...
سایت هواداران امیرعلی نبویان
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطمه مهدی نژاد در تاریخ 1392/09/19 و 20:11 دقیقه ارسال شده است

لینک مریضه غزلشکلکالکی نگو!
بسیار عالی بود البته ما فقط شنیدیم و دانلود
نکردیمشکلک
پاسخ : بلا نگیری! امتحان شده چند بار درسته لینک.
واقعا قشنگه

این نظر توسط ماه رز در تاریخ 1392/09/18 و 17:04 دقیقه ارسال شده است

بالاخره موفق شدم این ترانه ی خواستنی رو بشنوم!شکلک
دم هردو بزرگوار گرم!
عجب ترانه ای! و صدای البرز نبویان چه خوش نشسته به این ترانه ی پاییزی!
موسیقی و صدای خواننده بشدت با هم همخونی دارن.
شکلکشکلکشکلک
ممنونم بابت این حس خوب!
پاسخ : ممنون از لطفت ماه رز جان

این نظر توسط maryam sadat hosseini در تاریخ 1392/09/18 و 14:59 دقیقه ارسال شده است

sedash be pop bishtar mikhore, ziadi vase rock saaf bud, asan khash nadasht. sedaye amirali bishtar khash dare
vali sheresh ro doost dashtam, ahangesh ham ghashang bood
پاسخ : نظر شما متین دوست عزیزم

این نظر توسط ماه رز در تاریخ 1392/09/18 و 14:55 دقیقه ارسال شده است

شاید مشکل از برنامه ی دانلود من باشه. ممنونم بانو.شکلک
پاسخ : ایشاا.. موفق میشی دانلود کنی

این نظر توسط elahe در تاریخ 1392/09/18 و 12:53 دقیقه ارسال شده است

سلام هم ترانه زیبا بود و هم صدای خواننده ممنونشکلک
پاسخ : سلام عزیزم.
واقعا همین طوره.
خواهش می کنم

این نظر توسط ماه رز در تاریخ 1392/09/18 و 12:49 دقیقه ارسال شده است

چرا من نمیتونم دانلود کنم؟
مدیر سایت لطفا بررسی کنیدشکلک
پاسخ : لینک سالمه عزیز .امتحان کردم.
حتما سرعت نت پایینه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 103
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 1,855
  • بازدید کلی : 51,085