loading...
سایت هواداران امیرعلی نبویان
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نرگس در تاریخ 1393/03/05 و 22:29 دقیقه ارسال شده است

غزل جان سلام قسمت سوم را دیدید عالی بود . یک سوالی هم داشتم من توی یک وبلاگ خوندم که کلاس قراره گذاشته بشه محلش هم میرداماد هستش شما اطلاعی از زمان شروعش نداری ؟ ایشالا تابستون است دیگه ؟
پاسخ : سلام عزیز.بله دیدم واقعا عالی بود.
اون خبر که تو وبلاگ نازی جون خوندی حدود 5 روز پیش داخل انجمن گذاشته شده بود.فکر می کردم دیده باشی.اتفاقا عکسش هم هست.الان موقع ثبت نام کلاس هاس.چون خودشون گفتن بعد از جام جهانی صد در صد تابستون برگزار میشه.
باز اگر قصد ثبت نام دارید با اون شماره ها تماس بگیرید بهتره.

این نظر توسط behnoosh در تاریخ 1393/03/05 و 10:44 دقیقه ارسال شده است

بله ممنون دانلود کردمشکلک
ایشالله که بتونید..از زحمتایی که میکشی واقعا ممنون عزیزمشکلک
پاسخ : خواهش میکنم عزیزم.
قربون تو.

این نظر توسط behnoosh در تاریخ 1393/03/04 و 15:57 دقیقه ارسال شده است

سلام،میشه خواهش کنم هر قسمت مزه که پخش میشه اینجا برای دانلود بزارید؟؟ممنون میشم
برای این قسمت واقعا ممنون عالی بودشکلک
راستی قسمت اولشو ندارید؟؟شرمنده من اینقدر سوال میپرسماااااااشکلک
پاسخ : سلام بهنوش جان
والا قصدمون همینه شما دعا کن موفق بشیم .قصدمون ضبط کردن هستش.
خواهش میکنم عزیز.
نه قسمت اول رو ندارم متاسفانه.
راستی اون قسمت سنجاق از برنامه زنده رود که میخواستی یکی از اعضا پیدا کرد و توی انجمن هستش


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 103
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 117
  • بازدید سال : 1,863
  • بازدید کلی : 51,093