loading...
سایت هواداران امیرعلی نبویان
نازی محمودخانی بازدید : 383 دوشنبه 1393/01/18 نظرات (8)

 

 

ارزش استاد را دانستن هنر نیست، بلکه بایستگی و وظیفه است. [ ارد بزرگ ]

هفتمین شب فروردین ماه در برنامه ی رادیو 7 ، اسمی از زبون امیرعلی نبویان شنیده شد که تا به امروز شناختی

درباره ی ایشون نداشتم.


استاد "هوتن طریقی" یکی از استادان امیرعلی نبویان در آمل اسفند ماه سال گذشته این افتخار رو به ما دادن و به

عضویت این سایت در اومدن. یک دنیا ممنون بابت حضورتون .

هر فردی که به امیرعلی نبویان مربوط باشه برای من و ما عزیز هست.


بودن شما باعث دلگرمی و اعتبار اینجاست.

"برقرار باشید"

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Reyhana در تاریخ 1393/10/15 و 8:20 دقیقه ارسال شده است

سلامشکلک
منم یکی از طرفدارای آقای نبویانم واسه همینم این جا عضو شدم،امیدوارم منو بپذیرینشکلک
.
ببخشید فقط یه سوالی داشتم،من دیدم که نوشته بود این جا آقای نبویان خودشدن مدیرن و میشه باهاشون ارتباط مستقیم پیدا کرد،ولی لانیعنی نمیشه؟؟میشه برام توضیح بدین؟شکلکشکلک
پاسخ : سلام ریحانه ی عزیز.
عضویتت رو تبریک میگم.
نه عزیزم این سایت بطور مستقیم زیر نظر آقای نبویان نیست.اما ایشون از وجود این سایت با خبر هستن و گاهی هم سر میزنن.
موفق باشید.

این نظر توسط آترین در تاریخ 1393/02/01 و 14:45 دقیقه ارسال شده است

ممنون از راهنماییت گلم
پاسخ : قربون تو عزیزم

این نظر توسط آترین در تاریخ 1393/01/31 و 20:13 دقیقه ارسال شده است

تو پنل کاربری رفتم حالا باید رو کدوم قسمتش کلیک کنم ؟؟؟من روی ویرایش مشخصات کلیلک کردم ولی نام کاربری رو نداشت که ویرایش کنم
پاسخ : روی ویرایش پروفایل کلیک کن عزیزم.
شما اسمت یعنی نام و نام خانوادگیت رو میتونی تغییر بدی.
کاربری موقع عضویت ثبت شده اس.و باهاش میتونی وارد انجمن بشی.چون ثبت شده اس قابل تغییر نیست.

این نظر توسط آترین در تاریخ 1393/01/31 و 14:56 دقیقه ارسال شده است

غزل جون متونم نام کاربریم رو تغییربدم عایا؟؟؟شکلک
پاسخ : آره عزیزم مینونی.وارد پنل کاربریت بشی از اونجا میتونی تغییرش بدی.الانی رو پاک کنی و اسم جدید رو به جاش بنویسی.و دکمه ثبت رو بزنی.چند دیقه ای طول میکشه تا سازگار بشه اما عوض میشه.

این نظر توسط ماه رز در تاریخ 1393/01/20 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سلام
چقدر متواضع!
چقدر خوب.
این عالیه!
حضور آقای طریقی در بین هواداری امیرعلی باعث دلگرمیه.
استاد عزیز به حرمت حضور شما بیشتر هوای اینجا رو خواهیم داشت.شکلکشکلکشکلکشکلک
به احترام ایشونشکلک
ممنونم غزل جان.شکلکشکلک
پاسخ : سلام عزیزم.
خواهش میکنم.
بزرگی ایشون از متواضع بودنشون پیداست..

این نظر توسط elahe در تاریخ 1393/01/19 و 22:35 دقیقه ارسال شده است

سلام از اینکه استاد طریقی لطف کردن در سایت عضو شدن خیلی خوشحال شدم و از ایشون بابت حضورشون ممنونمشکلکشکلک
پاسخ : سلام عزیز

این نظر توسط نازی در تاریخ 1393/01/19 و 22:19 دقیقه ارسال شده است

سلام استاد
ممنون از حضورتون.
حضور شما باعث دلگرمی ماست.
خوش به حال آقای نبویان که استاد خوبی مثل شما داره.
متشکرم

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/01/19 و 21:18 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان . حضور اساتید برجسته واقعا باعث افتخار ماست به نوبه ی خودم حضور استاد طریقی رو تبریک میگمشکلکشکلک

امیدوارم لحظه های خوبی رو در اینجا سپری کنند.شکلک
پاسخ : سلام عزیزم.
ممنون که هستی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 103
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 1,821
  • بازدید کلی : 51,051