loading...
سایت هواداران امیرعلی نبویان
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بهار در تاریخ 1392/12/04 و 20:46 دقیقه ارسال شده است

عکس جدیدت تو اون یکی وبت خیییییلی باحاله دوست داشتنی تر شدی...تو هم مثه من عینکی هستی که- ولی عینک خیلی بهت میادشکلک راستش من کامنت نمیزارم چون خجالت میکشمشکلکشکلکخخخخ بعدش من طرفدار فرزاد حسنی نیستم ببخشید دیگه مجری مورد علاقه من (احسان علیخانی و محمد سلوکی) هستششکلک..شکلک
پاسخ : وای ممنونم ازت عزیزم.خیلی لطف داری نسبت به خواهرت.پیر شدم دیگه!
ای بلا.
اون که صد البته سلایق متفاوته
عزیزی

این نظر توسط بهار در تاریخ 1392/11/21 و 15:48 دقیقه ارسال شده است

غزل جان من گاهی به اون یکی وبتم سر میزنم...مرسی بابت انتخاب آهنگ بسیااااااار زیبای (لیلا- مازیار فلاحی عزیز)شکلک پست اخرت بدجور منو ب فکر برد...تاصر و منصور کی هستن؟؟ شما باهاشون نسبتی داری؟ روحشون شاد...دمشون گرمشکلکشکلک
پاسخ : فدات شم.آره عزیزم نسبت داره یکی شون با من.
بازم برو وب جواب منو به مهسا.م بخون متوجه میشی عزیزم.
اونجا میای چرا بی صدا میای قربونت برم؟!
بکامنت.
بابت خصوصی هم ممنون.چرا خودت تاپیک نذاشتیش تو انجمن؟
ببین با رمز و کاربری که عضو شدی وارد انجمن شو.
بعد برو قسمت شعر ها و دستنوشته های امیرعلی نبویان بعد روی اون کادر کوچولو که توش نوشته موضوع جدید کلیک کن یه صفحه میاد متن رو توش بنویس و ارسال رو بزن. شعر به اسم خودت تو انجمن ثبت میشه و وارد صفحه اصلی میشه و میشه جز آخرین ارسال های انجمن.
تمرین کن حتما میتونی

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1392/11/06 و 3:49 دقیقه ارسال شده است

وای خیلی ممنون شکلک
پاسخ : فدات شم گفته بودم میذاریم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 103
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 1,817
  • بازدید کلی : 51,047