loading...
سایت هواداران امیرعلی نبویان
نازی محمودخانی بازدید : 124 سه شنبه 1392/10/03 نظرات (9)

 امیرعلی نبویان

ا شرکت در این نظرسنجی سریع تر به "امیرعلی نبویان" رای بدهید.

برای شرکت کردن کلیک کنید

لینک نظر سنجی

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط zoha در تاریخ 1392/12/03 و 23:50 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست خوب،من اتفاقی به وبلاگتون رسیدم،خعلی کار خوبی کردین،آقای نبویان شایسته این زحمت بود،خیلی زحمت کشیدین،ممنونشکلک
پاسخ : سلام عزیزم.
قربون شما.راستش اینجا وبلاگ نیست سایت فروم یا همون سایت های دارای انجمن هستش.ما چون یه امکانی رو تو قالب ایجاد کردیم که آهنگ رو سایت میذاریم اکثریت فکر می کنن وبلاگه.
عزیزی شما و خیلی نسبت به من لطف داری.از آشنایی باهات خوشبختم. اینجا با حضور کسایی مثل شما رونق داره .
امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم.زود به زود به من سر بزن عزیزم.

این نظر توسط نازی در تاریخ 1392/10/18 و 9:46 دقیقه ارسال شده است

منظورم این نبود ک عکس بده
اصن مگه میشه عکس امیرعلی بد باشهشکلکشکلک
ولی کلا ب شخصه 6 تیغ رو ب ته ریش ترجیح میدمشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ای بلا

این نظر توسط بهار در تاریخ 1392/10/15 و 11:34 دقیقه ارسال شده است

عاشق این اهنگ وبتم..مغسیشکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم عزیز دل

این نظر توسط ستاره در تاریخ 1392/10/12 و 15:03 دقیقه ارسال شده است

سلااااااااااااام غزل خانومی دیدی اومدم....

خوبی شما...

واااای من خیلی دلم می خواد رای بدم ولی نمی تونم...از هیچ کدوم از اون سه راه نمی تونم برمشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام عزیز دلم
قربونت.خوش اومدی.
اطلاعرسانی کن بذار بچه ها رای بدن عزیز

این نظر توسط بهار در تاریخ 1392/10/11 و 10:52 دقیقه ارسال شده است

سلام. نازی جان اتفاقا من این عکسو خییلی دوس دارمش..شکلکشکلک خوبی غزلم؟؟ راستی سریال نوشدارو ازشبکه باران(استانی گیلان) هرشب ساعت23.15 پخش میشه ... واسه مهسا و بقیه دوستان گیلانی.شکلک
پاسخ : سلام بهار جان.
فدات شم.ممنون بابت خبرت

این نظر توسط نازی در تاریخ 1392/10/09 و 16:14 دقیقه ارسال شده است

این عکس رو خیلی دوست ندارمششکلکشکلکشکلک
پاسخ : چرا عزیز؟!
قشنگه که..

این نظر توسط نازی در تاریخ 1392/10/09 و 16:02 دقیقه ارسال شده است

مر30 گلمشکلک
من ک هیچ کدوم ولی نازنین جی میل داره بهش میگم هم از قول من ب امیرعلی رای بده هم از قول خودششکلکشکلکشکلک
پاسخ : قربون تو عزیز

این نظر توسط نازی در تاریخ 1392/10/05 و 10:30 دقیقه ارسال شده است

سلام غزل جان!خوبی؟؟
من خودمو کشتم ولی نتونستم رای بدمشکلکشکلک
پاسخ : سلام نازی جونم.
چرا عزیز؟
از اون قسمت قلب که توش نوشته+1 باید رای داد.روش کلیک کنی سه طریق برات میاره از طریق جی میل و فیس بوک و تویتر.
ببین از کدوم راه میتونی رای بدی.

این نظر توسط ماه رز در تاریخ 1392/10/03 و 15:05 دقیقه ارسال شده است

شکلک
پاسخ : ممنونم عزیزم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 103
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 312
  • بازدید سال : 2,058
  • بازدید کلی : 51,288