loading...
سایت هواداران امیرعلی نبویان
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بهار در تاریخ 1392/11/07 و 12:02 دقیقه ارسال شده است

این سرماخوردگیت شده جز علائم حیاتی بدنت...همیشه باهاته مثه نفس کشیدن! سرت سلامت غزل بانو...








شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : واقعا باید به بودنش عادت کنم!
قربونت

این نظر توسط بهار در تاریخ 1392/11/06 و 14:53 دقیقه ارسال شده است

اخی ایشالله خدا شفای عاجل عنایت بفرمایند...این سرماخوردگی شما هم دور از جون زبونم لال کاتاپلکسی که نیست خوب میشی.ب اون یکی وبتم سرزدم همه از ویروس تو سرماخوردگیت میگفتن.بهتر نبود یه پست میزاشتی واسه سرماخودگیشکلکشکلک
پاسخ : بابا من از اول پاییز هر ماه سرماخوردم! تا آخر امسال ریغ رحمت رو سر خواهم کشید!!
خوب نمیشم!
پاسخ : بابا من از اول پاییز هر ماه سرماخوردم! تا آخر امسال ریغ رحمت رو سر خواهم کشید!!
خوب نمیشم!

این نظر توسط بهار در تاریخ 1392/11/05 و 13:16 دقیقه ارسال شده است

میشه قصه ای که امیرعلی این هفته خوندن رو بزاری واسه دانلود؟؟ متاسفانه من نتونستم ببینم...شکلک ...کجایی غزلم دلم گرفته؟؟ شکلک
پاسخ : گذاشتیم عزیزم.البته دو قسمتی بود الان قسمت اول رو گذاشتیم قسمت دوم هم همین هفته پخش بشه میذاریم.دانلود کن.
والا من بد سرمایی خورده بودم تازه سر پا شدم..
همین جام پیش تو.

این نظر توسط بهار در تاریخ 1392/11/05 و 13:09 دقیقه ارسال شده است

سلام غزلم...خوبی خوب من؟؟ اهنگ وبت اشکمو در اورد..دوست دارم این اهنگو..حال این روزای منه...مچکرمشکلک
پاسخ : سلام عزیز دلم.
قربونت برم.خواهش میکنم.

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1392/11/02 و 4:55 دقیقه ارسال شده است

راستی غزل جون میشه اون قسمتیو که امیرعلی و حسین کلهر 5شنبه اومدن تو رادیو7 رو بذاری برا دان؟ من خونه نبودم نتونستم بضبطم شکلک
پاسخ : حتما میذاریم.ضبط شده همین روزا میذاریم همراه قصه ها.

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1392/11/02 و 4:16 دقیقه ارسال شده است

غزل جون خیلی خیلی برا این فیلم و فایلای پست قبلی ممنون شکلک**********
پاسخ : فدات شم عزیزم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 103
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 1,829
  • بازدید کلی : 51,059